اطمینان سازمانی,اعتماد به نفس در سازمان,اعتماد به نفس سازمانی,تحقیق اطمینان سازمانی,تحقیق اعتماد به نفس سازمانی,تحقیق در مورد اعتماد به نفس سازمانی,مقاله اطمینان سازمانی,مقاله اعتماد به نفس سازمانی,مقاله در مورد اعتماد به نفس سازمانی
دانلود تحقیق اعتماد به نفس سازمانی
دانلود تحقيق در مورد اعتماد به نفس سازمانی،در قالب word و در 108 صفحه، قابل ويرايش، شامل:فصل1: اطمينان سازماني در کسب و کاراطمينان در کسب و کار چيست؟روش شناسي مدل BCچرا اطمينان سازماني؟ معرفي سازمان هايي با بيشترين اعتماد به نفسفصل2: الزامات مدل اعتماد به نفس در کسب و کارفرهنگمشتري مداريسرمايه گذاريعملکرداقتصادماهيت فعاليتفصل3: اندازه گيري بهره وري واحدهاي توليديتعاريف بهره وريانواع بهره وريروش محاسبه بهره وري کل تجزيه و تحليل و بهبود بهره ورياندازهگيري بهره وري واحدهاي توليدي در شرکت مورد مطالعهروش محاسبه بهره وري فصل4: نقش خودکارآمدي درتوانمندسازي کارکنانمفهوم خودکارآمدياثرات خودکارآمدي بر کارکردهاي روان شناختيراهبردهاي ايجاد و تغيير نظام باور خودکارآمدي کارکنانفصل5: مهندسي مجدد منابع انساني از طريق فن آوري اطلاعاتوظايف تيم راهبريفصل6: تهيه و طراحي سيستم اطلاعات منابع انسانيابعاد سيستم اطلاعات منابع انسانيويژگي هاي سيستم اطلاعات منابع انسانيفصل7: تأثير فن آوري اطلاعات بر مديريت منابع انسانياثر فن آوري اطلاعات و ارتباطات بر سازماناستفاده از اينترنت براي کارمنديابي اثر متداول اينترنت و فن آوري اطلاعات تغيير شيوه کنترل کارکنان تغيير نقش کارکنان تغيير در سبک رهبري فصل 8: مديريت منابع انساني در سازمان هاي يادگيرندهجايگاه مديريت منابع انساني در مديريت دانشايجاد سازمان يادگيرنده با بهرهگيري از مديريت منابع انسانيجذب دانشگرانحفظ و نگهداري دانشگرانفصل9: انواع پرداخت هاي تشويقيانواع طرح پرداخت پاداش در مقابل تشويق پيوند عملکرد و پرداخت پرداخت متغير و تضميننشده طرحهاي تشويقي فردي مزايا معايبپرداخت هاي تشويقي گروهي مشارکت در دستاورد پرداخت براي کيفيت و خدمت به مشتري مزايا و معايب پرداخت هاي گروهيتمرکز بر اهداف بازرگاني استراتژيک ايجاد و توسعه يک چارچوب جامع جبران خدمتحتمي کردن تقويت رفتار مطلوبتأمين مالي تناسب با فرهنگ سازمانفصل10: استرس، دلايل و تأثير آن بر عملکرد کارکنان سازماناسترس شغلي، دلايل و آثار آن بر عملکرد کارکنان در سازمان هااسترس چيست؟استرس شغلي چيست؟دلايل استرس کاريراه هاي مقابله با استرسفصل11: نگرش مديريت در اثر بخشي سازمانمدير واقعي کيست؟ شما، کارمند، مشتري تأثير نوع شخصيت مديران بر اثربخشي همکاري بين گروه هاتوسعه مديريت يادگيري در سازمانفصل12: مديريت منابع انساني در عرصه جهانيتوسعه مديريت يادگيري در سازمانتأثير نوع شخصيت مديران بر اثر بخشي همکاري بين گروه هانيروي فکري کارکنان را آزاد کنيدفصل13: چالش هاي فراروي مديريت منابع انسانيعوامل مؤثر بر مديريت منابع انسانيمدل هاي مديريت منابع انسانيسطوح مشارکتمديريت کارکنان مقيمفصل14: سرمايه اجتماعي و جنسيت در محيط کارويژگي هاي نيروي انساني در اقتصاد دانش مدارنحوه رقابت سازمان ها در اقتصاد دانش مدارفرصت هاي پيش روي مديريت منابع انساني در اقتصاد دانش مدارنقش ها و چالش هاي جديد مديريت منابع انسانيتسهيل کننده دانش برقرار کننده رابطه متخصص درکسب آرايش و آمادگي سريع فصل15: نقش مهارت هاي انساني در کسب مزيت رقابتيسرمايه اجتماعي سرمايه اجتماعي در محيط کار سرمايه انساني در برابر سرمايه اجتماعي شبکه هامشروعيت باور عامه از جنسيت و شبکه هافصل16: هنر رفتار با افراد دشوارديدگاه منبع محور به مزيت رقابتيچارچوب VRIO پرسش از کميابيپرسش از تقليدپذيريپرسش از حمايت و استفاده سازمان الزام هاي مزيت رقابتيمزيت رقابتي پايدار حاصل فعاليت گروه هاست فصل17: مديريت پاداشمفهوم شناسي و اهميت پاداشانواع پاداشسيستم هاي پاداشمديريت پاداشطراحي استراتژي هاي مديريت پاداشمعيارهاي پاداشفصل18: منابع انساني در آغاز هزاره سومانواع اشخاص مسئله ساز و روش برخورد با آن هانکاتي در برخورد با افراد دشوار فصل19: نقش فن آوري اطلاعات در توسعه منابع انسانيچارچوب کلي در توسعه منابع انساني هم گراييفصل20: بررسي ويژگي هاي مديران و مهم ترين راه کارهاي اجرايي در ايجاد انگيزهمفهوم فن آوري اطلاعاتمفهوم توسعه منابع انسانيتقويت مهارت ادراکيتقويت مهارت تصميم گيريشکل گيري تفکر استانداردگراتقويت خودنظارتيفصل21:ويژگي هاي مديران به عنوان تصميم گيرندگان از ديدگاه حضرت علي (ع)کليد واژه ها: مدير، تصميم گيرندگان، کارآيي، انگيزه، کارکنانويژگي هاي مديرانفصل22:عوامل مؤثر بر کارآيي کارکنان و ايجاد انگيزه در آنان از ديدگاه حضرت علي(ع)شناسايي وضع و شرايط موجودارائه راه حل هاي مختلفارزيابي راه حل ها و گزينش بهترين هااجرا و پيگيريمجازات فرد خاطي و خيانتکاراگر تصميم غلطي گرفته بود بايد از مردم عذر خواهي کند.فصل23: امنيت شغلي با رويکرد ايمني و سلامت و نقش آن در نگهداري کارکنانهم نشيني با افراد سازمانمشورتتشويق و تنبيهپاسخ گويي به کارکنان و کنترل عملکرد آنانفق و مدارا نسبت به زير دستان همراه با قاطعيتتواضع و عدم اجتناب از زيردستانرعايت عدالترسيدگي به مشکلات مالي و اقتصادي زيردستانبه کارگماري افراد براساس لياقت و شايستگيبخش و گذشت نسبت به زيردستان خلاصه تحقيق:حقيقت جامعه امروزي اين است که اگر انسان ها، احساس بهتري نسبت به کاري داشته باشند، موفقيتشان در آن کار بيشتر خواهد بود. سازمان ها نيز از اين موضوع مستثني نيستند. زيرا اگر سازمان ها اعتماد به نفس بيشتري داشته باشند، براي ادامه کار انرژي بيشتري ميگيرند و احتمال موفقيتشان بيشتر مي شود. گارتنر، اطمينان سازماني (BUSINESS CONFIDENCE) را اين گونه تعريف کرده است: «يک مفهوم و فلسفه سازماني که از طريق ترکيب و تعامل عواملي چون عملکرد سازمان و موقعيت رقابتي، فرهنگ سازماني، تمايلات و مقاومت ها در مقابل تغيير و توان سرمايه گذاري سازماني، ايجاد ميشود.سؤال اساسي اين است که عوامل ايجاد و افزايش اعتماد به نفس در سازمان ها چيست؟ سازمانها چگونه اعتماد به نفس خودشان را افزايش دهند؟ و بالاخره از چه طريقي مي توانند، موفقيت خودشان را تضمين کنند؟ زيرا اطمینان سازمانی، لزوماً ضامن موفقيت نيست، زيرا عوامل محيطي سازمان از جمله تهديدات محيطي يا فراهم نيامدن فرصت هاي محيطي مي توانند مانع اين موفقيت شوند. در تحقيقي که از ارديبهشت سال 1382 تا اسفند سال 1383 به طول انجاميد، با 971 سازمان بزرگ و موفق از 8 کشور اروپايي (بلژيک، فرانسه، آلمان، ايرلند، هلند، اسپانيا، سوئد و انگلستان) در زمينه هاي مختلف ازجمله، ارزيابي و تحليل عملکرد، فرهنگ سازماني، مشتري مداري، مديريت استراتژيک، برنامه ريزي استراتژي، سرمايه گذاري و…، مکاتبه شد و مصاحبه به عمل آمد که نتايج آن را در قالب موضوعات زير مي توانيد مطالعه کنيد. سازمان هاي مورد تحقيق در زمينه هاي توليدي، مالي، صادرات و واردات، خدمات و حتي کسب وکار الکترونيک فعاليت داشتند. نتايج تحقيق در قالب طراحي شاخص سنجش اطمينان و اعتماد به نفس کسب و کار سازماني به شکل مقايسه اي با توصيف مزايا و معايب ممکن در شرايط مختلف ارائه و در انتها، اثرات و راه کارهاي پيشنهادي براي سازمان هاي ايراني نيز توصيف مي شود. لازم به توضيح است که در پارهاي از جملات اين مقاله، دو واژه «اطمينان سازماني» و «اعتماد به نفس در کسب و کار» معادل گرفته شده است.
من می خواهم این فایل را خریداری کنم
برچسب ها:
اطمینان سازمانی تحقیق اطمینان سازمانی مقاله اطمینان سازمانی اعتماد به نفس سازمانی اعتماد به نفس در سازمان تحقیق اعتماد به نفس سازمانی مقاله اعتماد به نفس سازمانی تحقیق در مورد اعتماد به نفس سازمانی مقاله در مورد اعتماد به نفس سازمانی