بازاریابی برند,بازاریابی و برند,پایان نامه بازاریابی,پایان نامه برند,پایان نامه برند سازی,تحقیق بازاریابی,تحقیق در مودر علامت تجاری,تحقیق در مورد برند تجاری,مقاله برند تجاری,مقاله علامت تجاری,نام و علامت تجاری,نام و نشان تجاری,نام و نشان تجاری چیست
دانلود تحقیق بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران
دانلود تحقيق در مورد بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه نام و نشان تجاری،در قالب doc و در 170 صفحه، قابل ويرايش، شامل:فصل اول:1-1) مقدمه1-2) بیان مسأله1-3) پیشینه تحقیق1-3-1) پیشینه داخلی تحقیق1-3-2) پیشینه بین المللی تحقیق1-3-3) جدول سنتز1-4) اهمیت و ضرورت تحقیق1-5) اهداف تحقیق1-5-1) هدف اصلی1-5-2) اهداف فرعی1-6) مدل مفهومی تحقیق1-7) فرضیه های تحقیق1-8) روش شناسی تحقیق1-9) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه1-10) ابزار گردآوری اطلاعات1-11) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس مدل یابی معادلات ساختاری1-12) شرح واژه ها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق1-12-1) برند یا نام و نشان تجاری1-12-2) ارزش ویژه نام و نشان تجاری1-12-2-1) کیفیت درک شده1-12-2-2) وفاداری به برند1-12-2-3) آگاهی برند1-12-2-4) تداعی برند1-12-3) آمیخته های بازاریابی خدمات1-12-3-1) محصول2-12-3-2) قیمت1-12-3-3) مکان1-12-3-4) تبلیغات1-12-3-5) اشخاص1-12-3-6) فرآیند1-12-3-7) شواهد فیزیکیفصل دوم:2-1) مقدمه2-2) برند2-2-1) ارزش مالی برند2-2-2) رقابت و رهبری برند2-2-3) وفاداری برند2-2-4) اعتماد برند2-2-5) رضایت برند2-2-6) تعهد برند2-2-7) شخصیت برند2-2-8) تصویر برند2-2-8-1) اندازه گیری تصویر برند2-2-8-2) انواع تصویر2-2-8-3) تصویر ذهنی2-2-9) هویت تجاری2-2-10) دیدگاه های متفاوت در خصوص برند2-2-11) برند خدمات2-2-11-1) ابعاد برند خدمات2-2-11-1-1) یافتههایی در خصوص ابعاد برند خدمات2-2-11-2) طبقه بندی نام برند کالای خدماتی2-2-12) ارزش ویژه برند2-2-12-1) تعاریف ارزش ویژه برند از دیدگاه های متفاوت2-2-12-2) دیدگاه های مختلف پیرامون ارزش ویژه برند2-2-12-2-1) دیدگاه مبتنی بر مشتری (CBBE)2-2-12-2-2) دیدگاه مالی (FBBE)2-2-12-2-3) دیدگاه ترکیبی2-2-12-3) سازههای ارزش ویژه برند2-2-12-3-1) تداعی برند2-2-12-3-2) آگاهی از برند2-2-12-3-3) وفاداری به برند2-2-12-3-4) کیفیت ادراک شده2-3) مفاهیم بازاریابی2-3-1) تعریف بازاریابی2-3-2) آمیخته بازاریابی چیست؟2-3-2-1) محصول2-3-2-2) قیمت2-3-2-2) مکان2-3-2-4) تبلیغات2-3-2-5) اشخاص2-3-2-6) فرآیند2-3-2-7) شواهد فیزیکیفصل سوم:3-1) مقدمه3-2) روششناسی تحقیق3-2-1) روش تحقیق بر اساس هدف3-2-2) روش تحقیق بر اساس ماهیت و روش3-3) متغیرهای تحقیق3-4) قلمرو موضوعی تحقیق3-5) قلمرو مکانی تحقیق3-6) قلمرو زمانی تحقیق3-7) جامعه آماری، تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری3-7-1) جامعه آماری3-7-2) تعیین حجم نمونه3-7-3) روش نمونه گیری3-8) ابزار جمع آوری داده های تحقیق3-9) تعیین میزان پایایی و روایی پرسش نامه3-9-1) روایی پرسش نامه3-9-2) پایایی پرسش نامه3-10) روش های تجزیه و تحلیل داده ها3-10-1) مدل معادلات ساختاریمقدمه تحقيق:در دنیای رقابتی امروز، برند یا نام و نشان تجاری، ابزاری ست برای ارزش بخشیدن به محصولات و یکی از ارزشمندترین دارایی های سازمان ها، محسوب می شود. ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد و این برند است که ارزش واقعی را در ذهن مشتریان تداعی می سازد. امروزه تولید محصولاتی که منطبق با انتظارات مشتریان باشد، یکی از موضوعات مهم مورد توجه سازمانها می باشد، به طوری که بنگاه های اقتصادی با تکیه بر نظریات مشتریان، توانسته اند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید کنند. (choi et al. , 2004)یکی از فاکتورهای پر اهمیت در رسیدن به جایگاه مناسب از منظر مشتری، ارزش ویژه نام و نشان تجاری می باشد. تحقیقات انجام شده روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری، حاکی از این هستند که ارزش ویژه نام و نشان تجاری، منبع مزیت رقابتی شرکت ها می باشد و با تاکید بر ارزش ویژه برند میتوان به مشتریانی وفادار و کاهش آسیب پذیری فعالیت های بازاریابی دست یافت.طبق بررسیهای صورت گرفته روی نام و نشان تجاری، نام و نشان به تنهایی متولد نمی شود، بلکه به وسیله آمیخته بازاریابی و تلاش های بازاریابی شرکت ها در بلند مدت، به وجود می آید. (simon & Sullivan, 1993)در اين فصل به منظور مشخص نمودن روند پژوهش ضمن بيان مسأله، اهميت و ضرورت تحقيق، اهداف پژوهش، پیشینه پژوهش و مدل مفهومي و جدول سنتز مطرح می شود و با اشاره به فرضيات تحقيق، ابزار گردآوري اطلاعات در نمونه آماري تحقيق و نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات بیان مي گردد.
من می خواهم این فایل را خریداری کنم
برچسب ها:
نام و نشان تجاری نام و نشان تجاری چیست نام و علامت تجاری تحقیق در مورد برند تجاری مقاله برند تجاری تحقیق در مودر علامت تجاری مقاله علامت تجاری پایان نامه برند پایان نامه برند سازی تحقیق بازاریابی پایان نامه بازاریابی بازاریابی برند بازاریابی و برند