تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق,تحقیق در موردمدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

بخشی از متن تحقیق:ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند.     ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند. از همین رو در طول دهه ۹۰، فرآیندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری‌اطلاعات،‌که درارتباط با مشتری است، مجدداً مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و این موضوع که امروزه ”مدیریت ارتباط با مشتری“ نامیده می‌شود، به‌عنوان یک ضرورت اساسی در عرصه فعالیت های اقتصادی مطرح گردیده است. ”مدیریت ارتباط با مشتری“ شامل مجموعه ای از فعالیت‌ها است که سبب ارتقاء زنجیره ارزش یک سازمان می‌گردد. زنجیره ارزش در برگیرنده عواملی‌مانند: صرفه‌جوئی در هزینه تولید کالا، بهبود کیفیت آن، سرعت، حساسیت و انعطاف پذیری فرآیند کار، افزایش مهارت کارکنان و قابلیت پایداری و دوام تولیدات است که هر سازمان برای کسب رضایت مشتریانش از آن بهره می‌گیرد. ازآنجا که لازمه پیشتازبودن در فعالیتهای اقتصادی کسب‌و‌ارائه “ایده‌نو” است کاربرد‌مثبت‌”مدیریت‌ارتباط‌با مشتری“ در‌فعالیت‌های اقتصادی اهمیت می‌یابد. این‌مقوله از دیدگاه مشتری افزایش حساسیت تولیدکننده نسبت به نیاز مشتری و بهبودکیفیت‌ تولیدات تلقی می‌گردد. در ضمن ”مدیریت ارتباط با مشتری“ با تأکید بر کنترل و کاهش هزینه ها و افزایش بهره‌وری،‌ زنجیره ارزش را‌ تقویت‌ می‌کند و سیاستها و روشهای اداری شرکت‌ را برای مشتری شفاف می‌سازد. به ‌بیان دیگر ”مدیریت‌ ارتباط‌ با مشتری“ شامل کلیه گامهایی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ارتباطات سودمند با مشتری برمی‌دارد و در چارچوب کار گروهی برای تحقق اطمینان و جلب رضایت مشتری تعریف می‌شود. این‌گونه فعالیتها معمولا تحت‌عنوان فروش، بازاریابی‌و‌خدمات تخصصی انجام می پذیرند. اهمیت مقوله ”مدیریت ارتباط با مشتری“ از آنجا ناشی می‌شود که برای هر مؤسسه‌ا‌ی حفظ مشتریان قبلی نسبت به جلب مشتریان جدید از اولویت بیشتری برخوردار است. براساس بررسی به عمل آمده از ۲۰۰۰ نفر در یک مرکز تجاری بزرگ‌به‌نام ”مرسر“، ۶۶% ازپاسخگویان براین‌باور بودند که برقراری‌و‌حفظ ارتباط با‌مشتری،‌بزرگترین عامل موفقیت هر سازمان در رقابتهای اقتصادی است. در ضمن برنامه مؤثر ارتباط با مشتری به بهبود رضایت مشتری، رشد بیشتر درآمد سازمان و افزایش قدرت رقابت آن و بازگشت سریع تر سرمایه منجر خواهد شد. بدیهی است نیل به این هدف، منوط به فعالیت گروهی درسازمان است. جهت نیل به این هدف فرآیندهای ”مدیریت ارتباط با مشتری“، سیستمی را ایجاد می‌نماید که برای به حداکثر رساندن بازده سازمان، افراد در قالب یک تیم به گونه ای کار می کنند که منابع بهینه سازی روند تولید به خوبی کنترل شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در این راستا کارشناسان فناوری اطلاعات بر این موضوع تاکید دارند که کار تیمی در کارآیی سازمان و تثبیت استانداردها و بهبود کیفیت در سرتاسر سازمان سهم بسزایی دارد. زیرا کار تیمی موجب حل سریع مشکلات مشتریان می شود و رضایت عمیق آنان را به ارمغان می‌آورد. افزون بر این دستاورد”مدیریت‌ارتباط با مشتری” به بهبود ارائه خدمات‌به مشتری، افزایش ارتباطات‌‌با‌آنان،کاهش هزینه‌های توزیع و توجیه بهره‌گیری ازامکانات پیشرفته جهت حضور مستمردرعرصه فعالیت‌های‌اقتصادی‌مانند‌تجارت‌الکترونیکی کمک می نماید. به همین دلیل امروزه بسیاری از سازمانهای دست اندر کار در فعالیت های اقتصادی بین المللی برای پیشبرد برنامه تغییر و دگرگونی در کسب و کارشان از ”مدیریت‌ارتباط با مشتری“ بهره می گیرند و به این نکته اذعان دارند که ”مدیریت ارتباط با مشتری“ برای راهبرد حفظ مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر عصر اطلاعات به انقلاب در دانش منجر شده است و سازمانهای اقتصادی فعال در سطح جهان برای دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی به خوبی دریافته اند که چگونه از پایگاه اطلاعات کامپیوتری، کتابخانه ها، آرشیوها و مراکز اطلاع‌رسانی و در کل از دانش موجود حداکثر بهره را بگیرند. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که رمزموفقیت سازمان‌های پیشتاز درعرصه فعالیت های اقتصادی در توان فکری، استراتژی صحیح، حفظ اسرار تجاری، آگاهی به لیست و نیازهای مشتریان خود و ارتقاء دانش کارکنان آن سازمان نهفته است. از آنجا که در این مقطع تاریخی تکنولوژی به صورت نرم افزار تعاملی، در حال تغییر شیوه اداره و برخورد با مشتریان است. در این راستا فرآیندها و روشهای نوین و تربیت افراد برخوردار از مهارتهای جدید در حال دگرگونی است و مجموعه های اطلاعات فردی به مبانی و اساس دانش جمعی تبدیل می‌شوند. کسب این مبانی دانش و ثبت اطلاعات به گونه‌ای که دسترسی به آن آسان و قابل بازیابی باشد، چالشی مهم برای این قرن محسوب می‌شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت اگر ”مدیریت ارتباط با مشتری“ به درستی اجرا گردد، می تواند به مدیریت آگاهانه بیانجامد، که به نوبه خود به افزایش درآمد سازمانها از طریق بهره گیری از اطلاعات و تقویت دانش سازمانی در جهت تخصیص آسان منابع و یافتن بهترین راه حلها و متناسب سازی سریع آنها با نیازهای مشتریان منجر می گردد. و به تبع این موضوع توسعه و به کارگیری ”مدیریت دانش“ مناسب و یک سیستم مدیریت مؤثر برای به دست آوردن سرمایه فکری برای سازمان و گسترش کار تیمی، کاهش بار کار فردی و ارتقاء کارائی فعالیتهای اقتصادی را در پی داشته باشد. بدون شک همگام با “مدیریت ارتباط با مشتری” باید به اهمیت موضوع مدیریت برخوردار از دانش در سازمان نیز توجه نمود، طراحی، به کارگیری و اجرای ”مدیریت ارتباط با مشتری“ نیازمند سرمایه گذاری قابل توجه در وقت و منابع مختلف است. این امر مستلزم تعهد بلند مدت مدیریت اجرایی سازمان، درک تاثیر آن بر روی کسب و کار از طریق تغییر فرآیندها و تمایل به بهره‌برداری از فنـاوری جدیـد برای بهبـود‌ کار است. از این رو، یک ‌عامل مهم مـوفقیت برای مدیریت اجرایی سازمان، درک ضرورت گزارش گیری جهت انعکاس نتایـج فرآیندهای جدید مدیریت کسب و کار است. افزون بر این پیوند ”مدیریت دانش“ و ”مدیریت ارتباط با مشتری“ به‌وجود آورنده یک مفهوم منطقی است. برخی ازمدیران ارشد معتقدند که دانش ابزار کسب قدرت و موفقیت در کار است با وجود این برای حـرکت به سوی اجرای استراتژی های تقویت کننده و توسعه دانش خود تمایل چندانی نشان نمی‌دهند. اما باید به این نکته انکارناپذیر توجه نمود که به هنگام بهره مند شدن افراد یک سازمان از دانش و موفقیت سایر فعالان امور اقتصادی، در واقع افراد تأثیرپذیر فراتر از چارچوب فکری خود دستاورد داشته‌اند. در نتیجه این تأثیرپذیری فکری، آنها را به تبادل دانسته های خود با دیگران تشویق می کند و بدون شک این دسته از سازمانها که به ‌گونه‌ای اثر;بخش به خلق و ارائه دانش و به کارگیری آن در جهت افزایش کیفی خدمات و تولیدات و جلب رضایت مشتری می‌پردازند، در زمره سازمانهای پیشتاز در عرصه فعالیت رقابتی خواهند بود…این تحقیق با فرمت word قایل ویرایش در اختیار شما قرار می‌گیرد.تعداد صفحات تحقیق: 16

 

مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری دانلود تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق در موردمدیریت ارتباط با مشتری پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق

  • تحقيق پيرامون تلويزيون

    برق و الكترونيك و مخابرات,تاريخچه تلويزيون,تحقيق برق و الكترونيك,تعريف تلويزيون,تلويزيون,دانلود تحقيق,كار تحقيقي برق و الكترونيك,مقدمه اي بر تلويزيون دانلود تحقيق پيرامون تلويزيون دانلود فایل مقدمهتعريف تلويزيونآنچه كه امروزه در اصطلاح عمومي تلويزيون ناميده مي شود عبارت است از انتقال پيوسته…

  • تحقیق شورا، نماد وحدت و مشارکت

    پایان نامه شوراها,تحقیق شوراها,دانلود تحقیق رایگان شوراها,دانلود تحقیق شوراها,دانلود مقاله رایگان شوراها,دانلود مقاله شوراها,شوراها,شوراهای آموزش و پرورش,شوراهای حل اختلاف,شوراهای حل اختلاف تهران,شوراهای شهر و روستا,مقاله شوراها دانلود تحقیق شورا، نماد وحدت و مشارکت دانلود فایل دانلود تحقیق با موضوع شورا، نماد وحدت…

  • پاورپوینت کامل درس ارزیابی کار و زمان

    ارزیابی کار و زمان,ارزیابی کار و زمان pdf,ارزیابی کار و زمان چیست,پاورپوینت درس ارزیابی کار و زمان,تحقیق ارزیابی کار و زمان,جزوه ارزیابی کار و زمان,جزوه درس ارزی,خلاصه کتاب ارزیابی و کار و زمان,درس ارزیابی کار و زمان,مقاله ارزیابی کار و…

  • خلاصه کتاب مدیریت اسلامی دکتر سید علی اکبر افجه ای+ نمودار درختی

    خلاصه کتاب مدیریت اسلامی افجه ای,خلاصه کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای,خلاصه کتاب مدیریت اسلامی دکتر سید علی اکبر افجه ای,کتاب مدیریت اسلامی افجه ای,کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای,کتاب مدیریت اسلامی دکتر سید علی اکبر افجه ای دانلود خلاصه…

  • طرح توجیهی توليد كنسرو فراورده های غير گوشتی

    دانلود طرح توجیهی توليد كنسرو فراورده های غير گوشتی,طرح توجیهی توليد كنسرو فراورده های غير گوشتی,طرح کارآفرینی توليد كنسرو فراورده های غير گوشتی,طرح کسب و کار توليد كنسرو فراورده های غير گوشتی,کارآفرینی توليد كنسرو فراورده های غير گوشتی دانلود طرح…

  • تحقیق بررسی انقلاب مشروطه

    بررسی انقلاب مشروطه,پروژه بررسی انقلاب مشروطه,پروژه در مورد بررسی انقلاب مشر,تحقیق در مورد بررسی انقلاب مشروطه,دانلود تحقیق بررسی انقلاب مشروطه,دانلود رایگان تحقیق بررسی انقلاب مشروطه,مقاله بررسی انقلاب مشروطه,مقاله در مورد بررسی انقلاب مشروطه تحقیق بررسی انقلاب مشروطه رفتن به سایت…

  • تحقیق آندرس سرانو

    پایان نامه با موضوع آندرس سرانو,پایان نامه پیرامون آندرس سرانو,پروژه آندرس سرانو,تحقیق آندرس سرانو,تحقیق در مورد آندرس سرانو,دانلود تحقیق آندرس سرانو,دانلود مقاله آندرس سرانو,زندگی نامه آندرس سرانو,مقاله آندرس سرانو,مقاله در مورد آندرس سرانو دانلود تحقیق آندرس سرانو دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت فیزیک پرتوها (رادیوبیولوژی)

    بازار کار کارشناسی ارشد رادیوبیولوژی,جزوه رادیوبیولوژی,دانلود جزوه فیزیک پرتوها,دانلود رایگان کتاب فیزیک تشعشع و رادیولوژ,دکتری رادیوبیولوژی,رادیوبیولوژی pdf,رادیوبیولوژی ppt,رادیوبیولوژی برای رادیولوژیست,رادیوبیولوژی چیست,منابع رادیوبیولوژی پاورپوینت فیزیک پرتوها (رادیوبیولوژی) رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیک پرتوها (رادیوبیولوژی)،در قالب ppt و…

  • تحقیق مکانیک سیالات

    پایان نامه مکانیک سیالات,پروژه مکانیک سیالات,پژوهش مکانیک سیالات,تحقیق مکانیک سیالات,دانلود تحقیق مکانیک سیالات,مقاله مکانیک سیالات,مکانیک سیالات,مکانیک سیالات استریتر,مکانیک سیالات پیشرفته,مکانیک سیالات شیمز,مکانیک سیالات وایت دانلود تحقیق مکانیک سیالات دانلود فایل دانلود تحقیق در مورد مکانیک سیالات،در قالب word و در 13…

  • تحقیق علامه مجلسی

    پایان نامه علامه مجلسی,پروژه در مورد علامه مجلسی,پروژه علامه مجلسی,تحقیق آماده در مورد علامه مجلسی,تحقیق در مورد علامه مجلسی,دانلود تحقیق علامه مجلسی,دانلود رایگان تحقیق علامه مجلسی,علامه مجلسی,مقاله در مورد علامه مجلسی,مقاله علامه مجلسی تحقیق علامه مجلسی رفتن به سایت اصلی…