تحقیق چیدمان فروشگاه زنجیره ای,تحقیق طراحی فروشگاه زنجیره ای,تحقیق مدیریت فروشگاه زنجیره ای,چیدمان فروشگاه زنجیره ای,طراحی فروشگاه زنجیره ای,فروشگاه زنجیره ای,مدیریت فروشگاه زنجیره ای,مقاله طراحی فروشگاه زنجیره ای,مقاله فروشگاه زنجیره ای
دانلود تحقیق طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاه زنجیره ای (اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی)
دانلود تحقیق با موضوع طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاه زنجیره ای (اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی)،در قالب word و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل:فصل اول: کلیات پروژهمقدمه1-1 استراتژی فروشگاهیفصل دوم: تجزیه تحلیل فروشگاه زنجیره ای1-2 C# 52-2 اهداف طراحی زبان.3-2 تاریخچه4-2 ویژگی ها فصل سوم: تجزیه و تحلیل فروشگاه زنجیره ای 1-3 چارچوب فروشگاه زنجیره ای2 – 3 ایجاد مزیت رقابت بادوام3 – 3 استراتژی های رشد Growth stratejies1-3-3 نفوذ در بازار Market penetration2-3-3 توسعه بازارMarket expansion 3-3-3 توسعه چارچوب فعالیت فروشگاه زنجیره ای 4-3-3 تنوع Diversification 4-3 نیاز به ارتباط موثر 5-3 وظایف اجرایی برنامه ارتباطات 6-3 هدف از بر قراری این ارتباط1-6-3 خبر دادن2-6-3متقاعد کردن3-6-3 یادآوری کردن7-3 روشهای برقراری ارتباط با مشتریان 1-7-3 ارتباطات غیر شخصی با هزینه 2-7-3 ارتباطات انسانی با هزینه 3-7-3 ارتباطات غیر شخصی کم هزینه 4-7-3 ارتباطات انسانی بی هزینه8-3 اصول مکان یابی فروشگاهی (store location)1-8-3 موقعیت فروشگاه زنجیره ای و مشتری 2-8-3 موقعیت فروشگاه زنجیره ای و محیط عمومی شهر 9-3 کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها10-3 استراتژی ضد دزدان 11-3 مراقبتهای کنترلی و نظارتی در فروشگاهها12-3 عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری شامل 13-3 سطح فروش و چیدمان کالا 14-3 معماری فروشگاه زنجیره ای 1-14-3 معماری بنا 2-14-3 رنگ پردازی 3-14-3 نور پردازی 4-14-3 پخش موسیقی 5-14-3 ایجاد فضای معطر و دل انگیز 15-3 طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاه زنجیره ای با رشنال رز16- 3 دیاگرام های محیط رشنال رز 1-16-3 Use Case Diagram2-16-3 Class Diagram3-16-3 Object Diagram4-16-3 Sequence Diagram5-16-3 Collaboration diagram6-16-3 StateChart Diagram7-16-3 Activity diagram8-16-3 Component Diagram9-16-3 Deployment Diagram17-3 عناصر اصلی محیط رشنال رز 18-3 معرفی نماهای رشنال رزفصل چهارم: پیاده سازیفصل پنجم: نتیجه گیریمنابعفهرست تصاویر:شکل 1-1: فروشگاه زنجیره ایشکل 1 – 3 تبلیغات جهت جذب مشتریانشکل 2 – 3 وفاداری مشتریانشکل 3 – 3 محل جغرافیایی فروشگاه زنجیره ایشکل 4 – 3 کارکنان و پرسنل فروشگاه زنجیره ایشکل 5 – 3 روشهای ارتباط با مشتریانشکل 6 – 3: Use Case Diagramشکل 7 – 3 Sequence Diagramشکل 8 – 3 Collaboration diagramشکل 9 – 3 Activity diagramشکل 10 – 3 عناصر اصلی محیط رشنال رزشکل 11 – 3 نماهای رشنال رزشکل 12 – 3 دیاگرام های Use case viewشکل 13 – 3 دیاگرام های logical viewشکل 14 – 3 component viewشکل 15 – 3 deployment viewشکل 16 – 3 نمودار انباردارشکل 17 – 3 نمودار حسابداریشکل 18 – 3 نمودار کارگرانشکل 19 – 3 نمودار کارمندانشکل 20 – 3 نمودار مشتریانشکل 21 – 3 نمودار فروشگاه زنجیره ایشکل 22 – 3 نمودار فاکتورهاشکل 1 – 4 فرم اصلی برنامهشکل 2 – 4 فرم اطلاعات پایهشکل 3 – 4 فرم گزارشاتشکل 4 – 4 فرم عملیاتشکل 5 – 4 فرم گزارش موجودیشکل 6 – 4 فرم فروشندگانشکل 7 – 4 فرم تحویل گیرندگانشکل 8 – 4 فرم انبارهاشکل 9 – 4 فرم کالاهاشکل 10 – 4 فرم کشورهاشکل 11 – 4 فرم واحدهاشکل 12 – 4 فرم گزارش کالاهاشکل 13 – 4 فرم گزارش فروشندگانشکل 14 – 4 فرم گزارش تحویل گیرندگانشکل 15 – 4 فرم کاربرانشکل 16 – 4 فرم فاکتورهاچكيده پایان نامه:با توجه به گسترش روز افزون فناوری و تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی بشر سرعت و دقت حرف اول را در جوامع بشری می زند. تمام توجهات بشر به این دو مقوله معطوف شده است. ساخت ابزارهایی جهت فراهم کردن زیرساختهای تکنولوژی و قابل لمس تر شدن آن در زندگی انسان از جمله اهداف بشر تا به امروز می باشد. نرم افزارهای بسیاری در این بین به وجود آمده است که از جمله آن نرم افزار برنامه نویسی سی شارپ می باشد.
من می خواهم این فایل را خریداری کنم
برچسب ها:
فروشگاه زنجیره ای طراحی فروشگاه زنجیره ای چیدمان فروشگاه زنجیره ای مدیریت فروشگاه زنجیره ای تحقیق طراحی فروشگاه زنجیره ای تحقیق چیدمان فروشگاه زنجیره ای تحقیق مدیریت فروشگاه زنجیره ای مقاله فروشگاه زنجیره ای مقاله طراحی فروشگاه زنجیره ای