ارتقا رتبه شغلی آموزگاری معاون اجرایی,ارتقاء رتبه شغلی عالی معاون اجرایی,ارتقاء رتبه شغلی فرهنگیان,پروژه ارتقا رتبه شغلی آموزگاری معاون اجرایی,پروژه ارتقاء رتبه شغلی عالی معاون اجرایی,تحقیق آموزگاری معاون اجرایی,دانلود تحقیق ارتقا شغلی
دانلود جزوه ارتقای رتبه شغلی عالی معاون اجرایی مدارس اداره کل آموزش و پرورش
دانلود جزوه ارتقای رتبه شغلی عالی معاون اجرایی مدارس اداره کل آموزش و پرورش،در قالب word و در 65 صفحه، قابل ویرایش، شامل:راه کارهای آموزشی و پرورشی معاونت اجراییمقدمهتعریف و مفهوم مدیریتوظایف مدیر آموزشیاهمیت برنامه ریزی برای معاونت اجرایی مدارساصل احترام در معاونت اجراییبرنامه ریزی برای ساعات تفریح دانش آموزانبرنامه ریزی فروشگاه مصرف دانش اموزانشوراها و انجمن های مدرسهبرنامه ریزی برای نماز جماعت مدرسهشورای معلمانبرنامه ریزی برای انتخاب دبیران و کادر اداریقاطعیت معاونت اجرای آموزشگاهیبرنامه ریزی برای اقامه نماز جماعت دانش آموزان و همکارانطرح تشکیل شورای کلاسیسیاست های فرهنگی مدرسهپیشنهادات راهبردی برای معاونت اجراییانعوامل موثر بر بهبود معاونت اجرایی مدارس دوره متوسطهنتیجه گیریمقدمه جزوه:دیدگاه های مختلفی در مورد شیوه مدیریت مدارس وجود دارد. عده ای از مدیران مدارس ریشه بسیاری از مشکلات و راه حل های مدارس را در منابع مالی، فیزیکی و بودجه آن می دانند. این افراد بیشترین توجه خود را به ورودی های سیستم مدرسه معطوف می دارند. عده ای دیگری اعلام می دارند که اگرچه توجه به منابع موجود در ورودی های سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید به فرآیند سیستم توجه بیشتری معطوف داشت. آن ها در فرایند سیستم به محتوی، روش ها ، چگونگی تدریس، نحوه مدیریت و ارزشیابی تاکید می نمایند.در مدیریت کیفیت جامع که خود محصول مدیریت فرآیند مدار است، تلاش می کند برنامه ریزی استراتژیک را وارد رفتار روزانه مدارس کند. در این روش که به مشارکت همه کارکنان تاکید می ورزد روش ها، ابزار و مدل های مناسبی برای بهبود بخشیدن به کیفیت کار مدرسه به مدیران و کارکنان ارائه می دهد که لازم است مدیران و کارکنان با آموزش این شیوه ها تغییرات عمده ای را در روش های کاری خود به وجود آورند و همزمان با این تغییرات برنامه ریزی مناسبی را معمول و اجرا نمایند.در این مقاله ضمن تاکید به مدیریت فرایند مدار و ارائه تعریفی از مدیریت کیفیت جامع راهکارهایی را برای دستیابی مدیریت به این شیوه ارائه داده است. از بررسی و مطالعه آثار گذشتگان روشن می شود که مدیریت از قدیم الایام در جوامع مختلف بشری وجود داشته است و بزرگان و رهبران ملل و ادیان مختلف ضرورت وجود مدیریت و رهبری را نیز یک امر مسلم شمرده اند. در قرون اخیر هم نهضت های مختلفی در امر مدیریت ظهور کردند که می توان به نظریه مدیریت علمی نظریه مدیریت نهضت روابط انسانی نظریه سیستم ها در مدیریت و نظریه ترکیبی مدیریت اشاره کرد. از آغاز کار تعلیم و تربیت انسان نیز از روش های مختلف مدیریت در امر آموزش بهره برده است. اما از آن جایی که تحولات اجتماعی جدید تغییراتی را در ابعاد مختلف جامعه از جمله در زمینه های مختلف فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی ایجاد کرده خود به خود نیازهای جدیدی را هم بوجود آورده است لذا برای پاسخگویی به این نیازهای جدید افراد جامعه تغییر و دگرگونی در روش های مدیریت مدارس و تلاش برای بهبود بخشیدن به کیفیت مدیریت مدارس ضروری است. امروزه دراین دنیای درحال تغییر وپیشرفت ، مدارس نیاز به تغییر ودگرگونی دارند واین تغییر باید ابتدا در مدیریت ایجاد شود چرا که واقعیات امروز جامعه را نمی توان با روشهای دیروز فهمید بلکه باید با تجدید نظر در روشها وبرنامه های گذشته نظریه ها وروشهای نوینی را جایگزین کنیم در حال حاضر مدیریت آموزشی رویکرد جدید فرآیند مدار محور را برای اثر بخش کردن مدارس آغاز نموده است. در این مقاله برآنیم تا این رویکرد جدیدرا روشن و راهبردهای مناسب آن را …
من می خواهم این فایل را خریداری کنم
برچسب ها:
ارتقاء رتبه شغلی عالی معاون اجرایی ارتقا رتبه شغلی آموزگاری معاون اجرایی پروژه ارتقاء رتبه شغلی عالی معاون اجرایی پروژه ارتقا رتبه شغلی آموزگاری معاون اجرایی تحقیق آموزگاری معاون اجرایی ارتقاء رتبه شغلی فرهنگیان دانلود تحقیق ارتقا شغلی